hundrade inlägget, wehuu!

första dagen i skolan idag dåva, sjukt kul att träffa dom jag icke har träffat på lovet *: första lektionen var tyska som var slapp och jag var flumm as usuaal. Sen på engelskan visade jag mitt blonda jag -.-' meeen, det tänker jag iinte ta upp här (a' svenskan var helt okej med typ skådespel och shiet. På so:n fick jag en söt kommentar av min lärare sven; "matilda, om du inte är tyst nu så kastar jag ngt hårt i huvudet på dig" jag råkade prata lite mycket kanskää, ouups!

efter vi hade haft bild så slutade skolan och jag och alicia gick runt lite på stan, sen gick vi till grillspettet och åt. Och sen stan och provade kläder, snackade osv. Hittade dock inget förutom pucko, hehhu. Kärlek till det!
tack för dagen hjärtat, du är superbra och jag älskar dig grymt mycket!

btw så är detta mitt hundrade inlägg, firar det med ehm..inte ett jävla skit! :D mohaha, borde nog gå och lägga mig nu tror jag. Godnatt sötnosar :)

tiips; kolla denna sidan --> http://www.felsms.com
superbra om man vill bli på lite bättre humör, haha.

Kommentarer
Postat av: gissa

fyfan jag börjar i morgon,

de har inte varit gött p va hemma nu :( har inte haft ett skit att göra :(

2010-01-11 @ 22:11:04
Postat av: alicia.

tack för idag bästa, det har varit as kul ;d <3.

2010-01-11 @ 22:15:24
URL: http://endastaliciaa.blogg.se/
Postat av: jyrkie ivanoff

vi börjar i morgon :/ men de sista dagarna har inte varit så goa som de borde har inte haft ett skit att göra :(<3:*

2010-01-11 @ 22:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0