i skuulan.

tjennnaa, sitter i skolan med alicia och typ väntar på att klockan ska bli tre. För då äre samling och sen är dagen sluut =D idag har jag bara haft en enda övning och det var på en liten söt dans, haha eller inte :( resten utav dagen har jag & alicia flummat som faen, haha seriöst. Har inte varit såhär flumm på aaaslänge ;d Jag, jennifer och alicia hade hela lilla idrottsalen för oss själva så vi satte på hög musik och tog fram stora speglar och bara hoppade runt och flumma ett tag, mohaha!

alicia har en filmkamera med sig idag så vi har filmat i princip allt vi har gjort idag, både intressanta saker och lite eh, mindre intressanta saker ;) VI ÄR FULA MEN ÄNDÅ SNYGGA! TYP. efter skolan idag ska jag leka med min älsklingsapa, alicia dåva. Det blir nisnis, lägger in ett inlägg ikväll :D puss! ♥


Kommentarer
Postat av: alicia.

HAHAH , vi är fan bäst ! , och typ alla videosar kommer in på min blogg senare ikväll, moahahahaha (6)

men jag älskar dig och vi ska ha sjukt kul idag, som vi redan har haft men ändå ;d , mohhahaha du är bäst <3

2010-01-22 @ 14:22:23
URL: http://endastaliciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0