i'm home, yeaah

gissa vem som är hemma? - det är faktist jag =D faaast, jag kom faktist hem i söndags men har inte haft tid eller orkat skrivat =( för i söndags var jag bara sjukt trött och så, och igår var jag med nea hela dagen och sen sov jag hos henne och idag har vi varit i stan och med annat folk osvosv. MEN NU KAN JAG SKRIVA MASSA, HEHEHU.

den 27e december klockan tio i åtta flög jag till malaga, hehhu. Sov i typ två timmar på planet, låg typ emot fönstret och det är ju typ kallt där så var värsta förkyld när jag vaknade, haha x( landade vid typ halv tolv, tog taxi till hotellet i torremolinos. Det var typ en lägenhet, två sovrum, två badrum, ett kök, ett vardagsrum och en balkong med utsikt mot havet och malaga. Sen så var det typ tvåhundra meter ner till stranden och typ femtio meter till stan, niis (y'

under veckan var vi i stan och kollade, vi var nere vid stranden, var i malaga, picassomuséum (OJ VAD KUL DET VAR <3<3), åkte till gibraltar - ngt ställe som tillhör england, det finns apor där hihi., hyrde bil och åkte till massa ställen och typ kollade staden och shiet. och mer antar jag ;d

På kvällarna spelade vi kort, hahah mys =) & på nyårsafton vid tolvslaget stog vi på balkongen och skulle kolla fyrverkerier men spanskarna är ju sämst på det, dom skjöt typ ingaa =( det var en spanjor som sa att tolv sekunder innan tolvslaget skulle man äta tolv vindruvor för då blir man lycklig ett helt år. Han sa också att det var en gubbe på tven som skulle säga typ ba "nu äter vi" eller ah, haha. Men när vi satte på tven såg vi bara en klocka som var fem sekunder i tolv och jag sprang till vindruvorna och tryckte in tolv på en gång i munnen och kunde inte andas :( meen, jag är iaf lycklig i ett år nu, mohahah! (a'

På planet hem satt vi på tresäte. Jonatan närmast fönstret sen jag och sen pappa. Bakom jonatan satt en treårig kille, bakom mig en typ femårig tjej och bakom pappa barnens mamma.

killen; mamma, du sitter bakom en pojke!
mamman; jaa, och det gör du också.
killen; nääh, kolla långt hår! (pekar på jonatans hår)
mamman; nej, men killar kan ju också ha långt hår.
några sekunders tystnad
killen värsta allvarligt; jag gillar inte killar med långt hår.
haha, jag börja asgarva xd

mina köp i spanien blev två arband & milkachoklad (a'
milka är min favvochoklad utomlands, hehhue *:
bilder kommer så småningom, i promise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0