lördag

gick upp vid tolv och åt och gjorde mig iordning och såå, vid två åkte jag till gymet och träna liiite ;d sen gick jag hem till paul och där var han, elin och ogge :) var med dom hela dagen och vi var typ bara inne för det är ju så sjuukt kallt ute nu va o: typ 17 minus eller ngt, trodde vintern var slut snart men tydligen inte :( aja, vi var inne i stan en liten stund och köpte pommes frites och godiis, hih (a' jag tog halv nio bussen hem och sen har jag bara varit hemma och slappat med mammsen och jonataan. Pappa är hos en kompis till familjen om ngn ville veta det, HAHA!

meen, nu tänkte jag faktist lägga mig. Vi hörs imorgon när jag har vaknat eller såå, hehhu puss & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0