lördagen.

dagen har varit bra, träningen gick helt okej men var bara jättetrött typ ;o aja, efter träningen så gick jag och köpte halstabletter och sen gick jag hem till alicia (: Vi snackade och alicia gjorde sig iordning, sen gick vi till mcdonalds och tjockade oss liite (a' satt där några timmar och sen åkte vi hem till oss själva. Men tack för dagen hjärtat, du är guldvärd!

nu ska jag packa väskan till imorgon, ska till alströmer (där kabarén ska vara) och repetera en massa från nio till typ fem :(:( måste packa ner alla scenkläder osv. En lite roligare sak; jag slog precis nytt rekord på ett mobilspel som jag är heeeelt beroende av, HAHA! spelar det varje kväll innan jag somnar och varje gång det är reklam på tv eller så, haha jag är cp =D men ah, vi hörs ju imorgon. puss & godnatt sötnosar!

HAHAHA, JAG HITTADE EN JÄTTEJÄTTESÖT BILD PÅ MIG OCH ALICIA FRÅN NYÅR 07-08 HAHA, OMG JAG DÖÖÖR!




Kommentarer
Postat av: alicia.

jag älskar dig och tack för dagen , den var FET ! :dd

HAHAHAHAHAHAHAHHA duuu är såååå död i skolan imorn! hahahahaha, menjag älskar dig (L).

2010-01-23 @ 22:37:30
URL: http://endastaliciaa.blogg.se/
Postat av: nea.

nawie, va små :D<3

2010-01-25 @ 20:01:42
URL: http://randomlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0