massa snö..

om jag kollar ut genom mitt fönster ser jag typ aaasmycket snö och det gör mig emoemoemo. =( varför ska det vara så sjukt kallt? jag får panik, hata kylaa och vinter! gud vad jag längtar till sommaren, denna sommaren ska bli bäst har jag bestämt! har en massa planer, hihih. Men just nu plattar jag håret, ska iväg till maryd på familjemiddag hos nea och elin haha :D mysigt =D måste fixa lite stuffs innan jag drar såå slänger in en sexig bild på mig, pernilla och maria. haha vi hörs. puss!



missu. <3

Kommentarer
Postat av: pernolla

sakna :( <3

2010-01-14 @ 23:51:17
Postat av: maria

missutoo.<3

2010-01-20 @ 19:27:41
URL: http://snyggbabian.blogg.se/
Postat av: Stockholmare

Tittar man på den här bilden skulle man kunna tro att Maria är din syster.



Jag har skrivit det tidigare, men det ör slående hur mycket du har förändrats (Blivit mer mogen) på bara ett år....

2011-04-11 @ 21:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0