nattis.

känner mig mycket bättre nu, men har fortfarande ont i halsen "/ idag har jag bara legat i soffan och ätit pepparkakor och kollat på film/tv. - ganska niis, men lite segt ändå. Förut idag skulle jag göra lite kaffe för var sugen på't ;d iaf, när jag hade kommit halvvägs så såg jag att vi inte hade ngn mjölk -.-' men hittade vispgrädde som jag testade att slänga ner ist för mjölk, meeen.. det var gott några klunkar sen var det inte gott alls :( men fick en ny idé; jag kunde göra te ist! men samma sak där, kom ju på att det inte fanns ngn mjölk </3 så tänkte dricka det utan mjölk men fyfan vad inte gott det smakade o: så till slut satt jag med ett glas vatten x((

jag räknade ut att jag har 35 dagar på mig att läsa ut ondskan, måste läsa minst åtta sidor per dag fram tills dess (omgomg), låter inte så mycket men det tar typ aaaaslång tid för mig att läsa en bok som jag absolut inte vill läsa -.-' men ah, nu innan jag går och lägger mig kanske jag borde ta och läsa dom där åtta sidorna då.
För mitt eget bästa liksom :)


hade lite kul med kameran igår, mohahehu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0