skola snart jauu.

tjenatjena ;dd har precis gjort mig iordning och såå, ska faktist till skolan idag -.-' börjar klockan tio på min vanliga skola eller hur man ska säga, har ju varit på alströmer hela veckan. Men idag ska vi typ städa eller ngt i våran skola, faast bara alla nior (: aja, dagen blir nog inte så lång och efter skolan drar jag nog in till stan för ska vara med emma, saknar henne!

förresten så hann jag inte skriva ngt mer inlägg igår för var tvungen att vara social med min familj både innan och efter kabarén ;( hehhue, meeeen förlåt för det dåva :) föreställningen igår gick bra, såklart ;) men tråkigt att det var sista föreställningen, vill ju ha fleer föreställningar och kabareér :( men puss!


jag at the moment, mohahehu.

Kommentarer
Postat av: jonatan

Snygging ;) <3

2010-01-31 @ 21:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0