söndag faktiiist.

godmorgon! =)) sitter här med morgonrocken och bara tar det lugnt, vilket är niice ;d min frukost idag blev en macka och ett päron, mohaha. Men jag är så sjuukt sugen på typ kakor eller ngt onyttigt! :( funderar på att baka typ kladdkaka eller ngt snaart (a' hehhue, meen först ska jag ta på mig myskläder och typ kolla lite saker på interneet ifall ngn ville veta ;d

idag ska jag försöka få lite matte gjort och lite ondskan läst. Det där med åtta sidor varje dag funkade verkligen inte, läste det en kväll och sen pallade jag inte mer, haha får panik -.-' lägger in ett inlägg lite senare idag och antagligen med ngn bild för nu får ni absolut ingen bild för jag ser ut som ett litet fult nyvaket troll ;( puss så länge!

Kommentarer
Postat av: alicia.

hej jag heter alicia och jag hatar plugg ibland faktist. hehehe

2010-01-31 @ 19:47:35
URL: http://endastaliciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0