chnaa

tillbringade näästan hela dagen igår med min söta alicia, skulle ju slinga hennes hår och det slutade med att hon också slingade mitt. Och jag är verkligen rädd om mitt hår, typ vågar inte experimentera ngt alls med det så hade ju panik ett tag igår haha! men det syns typ iingenting så är lugn nu ;) vi flummade runt hela dagen, tack för en awesome dag älskling. Du är bäst!♥

har inga planer för idag, blir la bara att vara hemma och städa lite. Packa upp väskorna från tyskland osv hah :( men det är bara bra om jag gör det idag, för är verkligen huuur seg som helst när det gäller att packa upp väskor haha </3 slänger in lite bilder från tyskland här nedanför, tjaoo!



jag, bror och kusin

kollade tyskland-spanien med släkten på ngn resturang ;dd

mammas kusin som gifter sig, hehu



morfar♥

chill vid lägenheten hehu =)

på ngt tråkigt vinställe, haha :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0