DET ÄR LÖRDAG, HEHEHU

det blidde så att jag sov hos alicia med henne och nea torsdag till fredag, det var awesome. Vi flummade sönder på chatroulette, var ute och träffade lite folk, badade osv hela kvällen. Somnade vid fem och sov till ett nånting igår (y' drog in till stan och åt frukost på donken, gjorde la inte huur mycket som helst under dagen men den var nice. Hehue, jag har saknat sönder er nea, elin & alicia (alla andra i alingsås också såklart)

idag ska jag leka med bästa alicia, ska slinga hennes hår. Får se om jag lyckas, hahah (a' Men innan jag åker och träffar henne ska jag bara packa upp lite saker och göra mig iordning lite granna ;d Och vet ni? nästa vecka är det gothia, och det är awesome! :D


gammal men söt bild  (bildbrist, dör)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0