fredag 2/7-10

har sovit drygt fyra timmar inatt, faktiskt längre än vad jag trodde haha (y' men kvällen/natten igår var asmysig, tack alla som var där - ni är awesome! dock var det en jäävla massa knott där som bara var ivägen! o: menmen, det får man la ta om man sover ute i skogen..? drog hem till nea och elin vid halv nio eller ngt och flummade runt några timmar och vid ett åkte jag och nea in till stan och fixade lite saker, åkte hem vid tre nånting och packade klart nästan allting, så nu har jag bara typ smink och sånt kvar att lägga ner ;dd tror jag iaf, kommer säkert ha glömt packa ner massa saker.. :(

vid halv sju kollade jag på fotboll, bror som spelade ;d dom vann med 5-1 eller ngt (y' sjukt varmt har det varit idag också :o meen, det gillar vi! fast, hoppas inte det är lika varmt imorgon då jag ska åka bil från alingsås till hamburg.. (omgomg, jag lär ju dö..) men från alingsås till danmark ska ALLA som älskar mig smsa med mig, rädda min dag med andra ord. BRAdåsägerviså!

jag kommer ju inte kunna blogga på forever, kommer liksom hem den 15e juli. Men om jag har tur så hittar jag ngt internetcafé nånstans och då lovar jag att jag skriver några rader, hehu (a' ska bli gött att åka bort men ni anar inte hur mycket jag kommer sakna alla vännerna, fattar inte ens hur jag ska överleva när jag inte kan ha ngn kontakt med dom på typ fjorton dagar eller vad det nu blir! o: gaah..


har typ bildbrist, meeen what ever :) PUSS&HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: lineja.

KOM HEM NU, SAKNAR OCH BEHÖVER DIG. ♥

2010-07-13 @ 00:18:38
URL: http://randomlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0