har inte bloggat på typ forever

har varit i gbg heela tisdag, onsdag och torsdag så har inte hunnit blogga </3 men har iaf haft askul och träffat mycket nice folk, idag ska jag till gbg igen (HAHA) dock ska jag inte stanna hela dagen för det pallar jag inte :D ska träffa nea vid halv tre och så ska vi in till gbg och köpa en tröja till henne och sen kolla på en fotbollsmatch och sen typ chilla. Kommer nog hem ganska tidigt idag, vid typ åtta skulle jag tro :) atm sitter jag i underkläder och en turban på huvet, ska hinna fixa hår, smink och kläder på en och en halv timme - hur fan hade jag tänkt att lyckas med det? 
VI FÅR SE OM JAG LYCKAS!..

för alla som ville veta har jag fem skoskavsblåsor på fötterna - AJAJ! hat till mina ballerina </3 igår fick jag mitt nya bankkort på posten :D:D:D:D:D det var värsta fuuult :(:( meeen, skitsamma. Får koden om några dagar och då äntligen kan jag börja använda det. Får panik att bara betala kontant hela tiden o: men nu måste jag skynda mig att fixa mig, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0