fööörsta juli

Sista dagen på sommarjobbet idag, tråkigt men ändå skönt - kommer sakna att gå dit faktiskt, men kommer bli asnice att sova länge på dagarna (a' idag efter jobbet så var jag med eric en stund och vi satt och snackade och träffade lite annat folk också :) tog halv fem bussen hem och låg och solade en stund, sen så åt jag och nu gör jag mig iordning för ska sova i vindskyddet inatt med massa bra folk. Det lär blir asnice!

Kommer hem ganska tidigt imorgon eftersom jag måste packa, åker till tyskland på lördag (det kanske jag inte har berättat? :o) och har inte packat nåånting alls! så behöver ha hela dagen imorgon till att göra det. Men nu måste jag kila, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0