it's my life

Folk får tycka vad dom vill, för jag bryr mig inte.
Jag gör vad jag vill, med vem som helst.
Är med dom jag vill och beter mig så som jag vill bete mig.
Jag lever mitt liv hur jag vill och vissa saker jag gör är det klart att jag ångrar.
Men vissa saker gör jag inte ens medvetet och det kan ju hända vem som helst,
så varför deppa över det och låta alla andras ord trycka ner en?
Jag är inte sån längre, jag är inte en som emoar och gråter när ngt känns fel.
Jag ser det mesta positivt och man mår mycket bättre utav det.
Jag tänker aldrig gå tillbaka till den jag var förut,
då var jag svag och jag klarade nästan inte av livet.
Nu kan jag iaf njuta av livet och vara glad.
Och ni ska veta att allt blir så mycket bättre om man bara skiter i alla andra :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppfattat och accepterar! :)

Man ska vara mycket restriktiv / återhållsam med att döma folk. I många fall, anser jag, att man inte ens har rätt att döma. Att förmedla information kan däremot ibland misstolkas till ett dömande. (Skjut inte budbäraren)

2011-03-28 @ 21:45:16
Postat av: Anonym

Man måste i regel packa in info/fakta (Använder man kondom minskar man risken för könssjukdomar) i ett skyddsnät för att inte reta folk (Jag menar nu inte dig - du ska nu inte tro m.m.). Få kan lysna bara på vad man sa och säga "Tack för info".

2011-03-29 @ 14:05:18
Postat av: Anonym

YouTube - Germany 1982 - Nicole - Ein bisschen Frieden

http://www.youtube.com/watch?v=GvD8Y6gr9lk&feature=related



Jag bara älskar att “plåga” dig med gammal, dock betydelsefull, tysk musik. Som i och för sig passar bra in i detta blogginlägg.

2011-03-29 @ 22:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0