BAKA TÅRTA!

Efter skolan cyklade jag och alicia till maxi och köpte ingridienser och sen åkte vi hem till mig och började baka tårta (h' den blidde asfin, hehu. Faaast den blev inte som vi ville för chokladen som vi skulle skriva med, när vi smälte den blev typ..stel och jättekonstig haha :( MEN EFTERSOM VI ÄR SÅ SMARTA SÅ LÖSTE VI DET SUUPER!

Typ ganska nyss åkte alicia, hon skulle till parken för dom som ville veta haha (y' själv ska jag typ tänka och nörda vid datorn resten av kvällen, hehu puss på't! lägger in snygga och jättebra bilder från dagen med min licfis, älskar dig apa.♥

  
choklad, mums..:(           FINTÅRTA!                 sötaapor


Kommentarer
Postat av: lineja.

linnea: ehm. det står 4a på tårtan va?

matilda: ja, vi går ju ur fyran nu :)

linnea: ja just det, fick nästan för mig att ni gick ur nian :o men det var ju knäppt av mig! :D

2010-06-08 @ 21:18:40
URL: http://randomlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0