igår & idag

planerna blidde lite ändrade igår, jag och emeli drog ner till stan och gick runt lite där. Fick glass utav GB-clownen som var i storken haha (y' vid fyra gick vi till maxi och köpte choklad, sedan vidare till hästabadet och träffade filippa, elin, ogge, simon, elvira och fred - snackade med dom ett tag och sen gick vi till gerdskenvallen och kollade 94ornas match mot vänersborg tror jag det var, tyvärr så förlorade dom faaast det skulle blivit 2-2 :(

efter matchen snackade vi lite med niclas och alexander och sen gick vi runt och träffade julius en snabbis, sen efter deet så kom mammis och hämtade oss och emeli nanade hos mig, awesome! ♥

jag kom typ alldeles nyss hem från gymet, hade en slappdag idag i skolan och det var nisnis (y' om en halvtimme ungefär ska jag och mamma vara hos nea och elin. Blir en marykay-kväll men jag tänker mest av allt umgås med mina saknade tvillingar,
love you ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Choklad är aldrig fel. :P

2010-06-09 @ 18:16:50
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0