igår&idag

helluue, igår efter sommarjobbet träffade jag eric och vi tog tåget till gbg. Hämtade min mobil hos ******haha (a' iaf så har jag saknat min mobil och är superglad för att den är lagad osv :D och självklart så tjockade vi oss också med mat på donken, haha :( tog tio i sex tåget hem och då åkte jag hem och fixade mig osv, tog halv åtta bussen ner till stan och träffade elin, alicia, nea, john, ogge, anton m.fl. Sen under hela kvällen träffade jag ju folk jag kände typ hela tiden, det blir ju så när det är potatisfestivalen och alla är i stan, det är awesome :D

om typ en kvart drar jag ner till stan och träffar dom bästa, kommer hem nångång ikväll/natt. Vet inte riktigt, men bloggar inte förens imorgon igen :) för övrigt så vill jag bara säga att mitt liv är på topp just nu, glad hela tiden, känns underbart! hehu♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0