lite bad update :(

anledningen till varför jag varit dålig på att blogga är att jag haft mycket för mig, kommit hem sent osv. Meeen, kan ju berätta om dom senaste dagarna ;dd

Torsdag; slutade halv elva, gick runt med emeli och alicia en stund i skolan sen gick jag upp till bilden och målade två teckningar så nu har jag vg! mohaha (a' tog halvettbussen hem och åt och så, sen åkte jag ner till stan igen och träffade eric, lekte med han hela dageen - tack för dagen bästis :)♥

Fredag; skoldagen vad nice, blidde näääästan klar med min pjamas i slöjden men får vg ändå (a' sen hade vi jättekort no och vi fick reda på våra nationella i biologi, visste redan att jag fått g men ah, är stolt haha :D från tolv till halv två ungefär så lyssnade alla nior på lasse brandman i aulan, han var asbra. Började typ lipa när han berättade om allt han varit med om.. :( sen blidde jag värsta lycklig när han var så glad och positiv, han var awesome! efter skolan tog jag och memeli tåget till allum och köpte klänning till nääs (y' kollade också om 3-affären hade lånemobiler men iicke :( well, vi åkte hem nångång och sen satt vi på donken till halvåtta då vi åkte hem till emeli och hade spakväll och sen nanade vi haha, mys :D

Lördag; vaknade brevid emeli och idag har vi varit i boråås :D har solat och kollat efter lånemobiler, men självklart så hade inte dom heller några -.- plus att jag har hat emot den killen som jobbade där, haha men jag tänker inte säga varför :(:( kom hem för några timmar sen och har varit ensam hemma sen dess - sjuuukt tråkigt! nu ska jag försöka hitta på ngt roligt, haha. PUSSHAJ!


gammal men riktigt porrig bild på mig och sötmemelii♥


Kommentarer
Postat av: Billy

Adda??

2010-06-05 @ 20:21:09
URL: http://mrmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0