mera sjukis

buhuuu, hatar att vara sjuk! :( ville verkligen till sommarjobbet idag, vet inte varför men jag kände bara för det. Men sov knappt ngt inatt och min hals gör huuur ont som helst, blir ju ledsen :( knarkar honoungsmjölk och halstabletter men det hjälper bara för stunden juue, buhuu :(:(

well, kan berätta om mina söta vänner jonathan, john och maria. Igår kväll vid typ halv tio kom dom hem till mig med en kladdkaka som dom bakat själva, så söta är dom! så vi satt ute på verandan och åt den och snackade i en timme eller ngt, sen åkte dom hem ;d fick doch inte så bra bilder, men en kan jag nog ladda upp :D den enda jag fick på maria vågar jag inte ladda upp för hon skulle döda mig.. :( meeen, vi vet ju att hon också var med så ah, hehu tack för kvällen sötisar!


www.carterosagge.blogg.se - checka deras söta blogg haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0