sammanfattning

jag har knappt varit hemma sen jag bloggade senast så har inte haft tid att skriva "/ meen, jag kom aldrig hem i lördags för jag åkte till saxebäcken (eller vad det nu hette) med nea, elin, alicia, alexander, filip, victor och mattias till en stuga där :) vi var uppe hela natten och grillade, kollade film, busade och bara snacka. Massa mys :) på söndag åkte vi in till stan och kollade på när emelie dansade på scenen, och sen drog jag hem och åt, fixade mig osv. På kvällen åkte jag ut till maryd och var på typ filmkväll med chill folk, det var nice - dock sov jag igenom två filmer haha (a' Och för alla som inte var där så säger jag; passa er för mig och elin, vi är grymmast på att skrämma folk, mohaha! :D

jag nanade i maryd och vi sov till typ halv fyra! :o:o:o:o (brukar sova till senast tolv så ah) åkte hem vid fyra-fem och fixade mig lite och hämtade pengar osv, sen åkte jag ner till stan och träffade emeli. Vi tog tåget till gbg och kollade öis-assyriska, sista matchen jag kunde se innan jag åker till tyskland nästa vecka! :( well, matchen var helt okej. Dock sög domaren och jag ville bara springa ner på plan och strypa honom men ah, man kan inte alltid få som man vill.

idag har jag jobbat, härligt att träffa alla söta personer igen! när jag slutat var jag med emma och filippa hela dagen, vi gick på stan osvosv. Hahah, orkar inte skriva mera exakt :( kom hem lite efter sex och har inte gjort så mycket sen dess, ska försöka lägga mig tidigt ikväll så att jag får sömnen jag behöver. Är faktiskt ledig imorgon så ska dra och träna och träffa emma, super!


eh, söt man har varit.. (1-2 år gamla bilder :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0