seg söndag

jag orkar verkgligen inte skriva ngt nu för jag är astrött :( plus att jag måste göra lite saker innan jag ska sova så måste liksom börja med dom sakerna nu egentligen. Men idag har jag inte gjort alls mycket, har städat och nördat vid datorn - ganska nice men man blir trött av det haha (n)

imorgon börjar jag ju jobba (om ni ens visste det?) well, ska jobba med utvecklingsstörda vuxna, haha (a' iaf, efter jobbet så ska jag leka med min saknade nea och kommer nog inte hem förens sent så antingen bloggar jag sent imorgon eller inget alls. Vi får se :) men nu ska jag fixa lite saker, sen duscha och sen nana. Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: lineja.

jaaaaaaaa, imorgon ska vi leka :D

btw, vem är johannes? ^o)<3

2010-06-13 @ 23:31:57
URL: http://randomlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0