SOMMARLOV!

balen i onsdags var kul och minnesvärd eller vad det heter, kom hem runt elva och då gjorde jag inte så mycket och sen nanade jag :D igår i skolan var det niornas lekar och vi kom trea tror jag, hah (y' vi slutade lite över ett så jag och annie åkte till gbg och träffade joakim och var med honom. Vi gick också till tre-affären och jag fick lånemobil! äntligen fick jag lämna in mobilen men jag hatar lånemobilen, för den är jobbig haha :(

idag var det skolavslutning och jag saknar klassen redan nu, buhu :( kommer kännas konstigt att inte gå till östlyckan i höst och att inte träffa alla på skolan och alla i klassen, fyyy! menmen, idag kollade vi på massa bilder från sjuan, åttan och nian och guud vad man har förändrats! I sjuan var jag asful och i åttan en liten fjortis, haha (n)

well, atm så är jag glad. Mina betyg var mycket bättre än vad jag trodde och snart ska vi äta tacos, efter det drar jag in till ängabo och träffar lite chill folk (y' ska försöka få en bra första sommarlovskväll!


nääästan hela klassen ♥  (jag ser helt efterbliven ut, men orkar inte bry mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0