söndag 27/6

gaah, får panik! är typ aaasförkyld, tror jag dör. Hostar, snorar och har ont i halsen buhu stackars mig.. :( hoppas verkligen det går över typ imorgon eller ngt för det är jobbigt att vara förkyld ;( Förresten så visste jag inte att man kunde bli så förkyld på sommaren, men tydligen så kunde man det (n) sitter här och nördar mig atm och funderar på att lägga mig ute i hängmattan och lyssna på musik fast vet inte om det blåser to much, om det blåser för mycket kan jag ju alltid sätta mig och kolla på tyskland-england, det verkar vara en bra match ändå haha :)

vill ni veta en hemlis? (det vill ni) inatt sprang jag till köket och hittade choklad så jag snattade det, sen sprang jag tillbaka till sängen och låg och tjockade mig med chokladen samtidigt som jag spelade mobilspel - som jag aldrig gör,
"för det gör jag ju inte"..

Kommentarer
Postat av: mersiha

Det va skönt att höra, jag mår bara bra oh jag hatar förkylningar speicelt på sommaren

2010-06-27 @ 17:29:16
URL: http://merissa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0