trött tilda

midsommar igår var awesome! :D jag och john tog sexbussen ut till sollebrunn hem till julia och träffade massa härligt folk däär, efter några timmar hade ganska många kommit och ah, vi kollade fotbollen, spelade fotboll, grillade, snackade osvosv.
Och vet ni eller? det var en kille som heter jonathan där, kände igen honom så sjuuukt mycket, misstänkte att han gick i min klass i förskolan så var tvungen att fråga.. och gissa vad? det var han! haha, helt cp att jag kände igen honom ;)

han blev dock ond och jagade mig med en häftapparat (inga stift i, MEN ÄNDÅ) och senare målade han mig i pannan med en turspenna.. </3 då fick jag damp, sprang och slog honom ett tag, sen gick jag in på toan och tvättade bort det i pannan och sen min klassiska hämnd - papper med tvål på, mohaha! tryckte upp det i ansiktet på honom och efter det bad han om fred, maha heja tilda! (6)

när alla nyktra åkt hem så började som tur var alla andra att nyktra till så kände mig inte så ensam (y' drog hem idag vid tolvnånting och nu är jag cptrött, sov inte så mycket inatt. Funderar på att lägga mig i sängen och lyssna på go musik plus knarka lite halstabletter. Det låter som en bra idé, sååå jag gör det hehu, pusshaj!
btw, hoppas ni också hade en bra midsommar :)


bjuder på en bild från förra veckan.

Kommentarer
Postat av: mersiha

fin blogg ;) vad gör du då?:D

2010-06-26 @ 22:13:36
URL: http://merissa.devote.se
Postat av: mersiha

Vsg oh hoppas du mår bättre jag kom hem nyss från stan hur mår du annars?:D

2010-06-27 @ 15:40:52
URL: http://merissa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0