andra juni

tjeena ;dd igår efter skolan gick jag och memeli till mitt sommarjobb och snackade med dom om tider och sååånt, känns bra :) sen gick vi till stationen och tog halvfyra tåget till gbg, tåget var cp och blev försenat tjugo minuter - greeat -.- well, när vi väl kom till gbg så skulle vi lämna in min mobil för trean funkar inte så när jag skriver sms sp måste jag kopiera och sen klistra in d, e, f, 3 och alla bokstäver som man skriver med den.. :( MEN, ingen tre-affär i hela gbg hade lånemobiler så jag får försöka överleva ett tag till :(

Vi gick och kollade lite i affärer och så och jag hittade en jättesöt tunika/blus - bara 149 :- på bikbok (y' dagen i gbg var nisnis, hade askul och snackade med tyffa blattar haha ;) tog tjugoöversju tåget hem, sen åkte vi hem till mig och memeli nanade hos mig, mysmys!♥

idag har skolan varit nice, vi började dagen med två timmars hjärtochlungräddning - jag var aasgrym, eller inte :( VAR SKITSVÅRT I BÖRJAN, men sen tillslut klarade jag att blåsa "på rätt sätt" i den dära jävla dockan :( sen hade vi so ngn timme och där snackade vi om klassresa, våran klass är så tråkig så vi ska inte åka nånstans utan istället dela på alla pengar och få dom i handen -.-'

vid tolv var det talangjakt, lika kul som vanligt hehu :) sen såpafotbollen där jag, maria och isabella sprang runt och var paparazzis och tog kort på allt och alla, haha suuper! well, gick till terminalen vid halv tre och på vägen dit hände det en lite knasig sak, hahah bara vissa som vet (a' TOG TREBUSSEN HEM OCH NU ALLDELES STRAXX SKA JAG UT OCH SOLA IGEN! vädret är underbart och jag hoppas jag kan bli brunis idag, hehu pussshaj! ♥

  
blekfis med nya blusen på!

Kommentarer
Postat av: alicia.

siiint linne :D <3

2010-06-07 @ 18:45:50
URL: http://endastaliciaa.blogg.se/
Postat av: tildaa

tack liicen :D<3

2010-06-08 @ 16:57:14
URL: http://vildatildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0