cpinternet

har inte kunnat blogga för mitt internet har dampat och inte funkat =(( meeen, nu funkar det och happyface på det! :D kom typ precis hem från skolan, hade halv lagdag med pulka på hjortgården - kallt som fan men ändå ganska nice. Satt och fikade med pucko och gifflar (mumma!) och snackade med söta folk typ en och en halv timme =) sen så hade ju jag, annie och alicia en liten trevlig promenad till sjulet, HAHA! viärbäst.

vi slutade typ tjugo i tre och då gick jag och annie till bussen och åkte till terminalen och sen tog jag bussen hem ;d nu sitter jag och tjockar mig med min pucko, hehe puss på den! idag ska jag plugga till matteprovet imorgon, kommer inte gå bra..tror jag inte. Sen ska jag plugga till tyskaprovet också (omprov, ouups!)

Kommentarer
Postat av: anniii

hahah ja den där lilla promenaden lär vi ju inte glömma ._. (L)

2010-03-04 @ 17:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0