den nionde mars.

vanlig och helt okej skoldag idag, dock lite läskig svenska haha .__. när skolan slutade, vid två. Skulle jag gå till polisen, på vägen mötte jag nea, elin, mariia och elvira :) snackade och gick med dom en bit och sen skjildes vi åt ;d Jag gick till polisen och satt på ett förhör i en kvart eller ngt, skulle bara berätta lite om vad jag kommer ihåg från när jag blev påkörd och så (i november) sen tog jag trebussen hem (y'

nu dampar jag på att rexnet inte funkar, orkar inte förklara vad det är såå dom som inte vet det får leva med att inte veta det x( är en skolgrej och jag måste skriva lite saker där men det funkar ju inte, dampdamp! ska sätta mig vid laptopen och se om det funkar där, lite smart är jag ändå hehu. Sen så måste jag verkligen plugga till no-provet imorgon som jag inte kommer klara alls. Läste vad man skulle kunna för g, det var typ tio ounkter och ah..jag kan typ två och en halv -.-'
MEN NO FATTAR MAN INTE, DET ÄR HEELT STÖRT.. =(


bild från kryssningen i somras, saknar det och saknar sommaren.
sen så laddade jag upp den bara för att liksom,
har inte laddat upp bild på ett tag haha ;(

Kommentarer
Postat av: anonym

du är söt, seriöst, kan inte jag också få se ut så?

och ditt hår? liksom bara ge mig det :oo

jag tror jag är typ kär i dig tilda..

puss / hemlig beundrare.

2010-03-09 @ 18:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0