hej myspys.

Jag har inte mått så dåligt på länge som jag gjorde igårkväll, inatt och imorse..vissa vet varför, andra inte. Vissa kommer få veta varför, andra inte. haha :( meeen, imorse vaknade jag med huvudvärk, magont och sen kom det en massa tårar. Ville verkligen stanna hemma, orkade inte ta mig nånstans men kände mig ganska tvungen till att gå till skolan - skulle ha två prov ju. började vid nio, nationellt prov i engelska som gick helt okej. Man skulle skriva en text typ, haha om jag fattade rätt ;o

efter provet gick jag och snackade med min no-lärare och frågade om jag kunde få göra provet tidigare än vid typ två så jag bara kunde dra hem sen. Men hon flyttade det till fredag ist, tacktack! tog elvabussen hem och nu alldeles straxx ska jag lägga mig med en macka, ngt gott att dricka och kolla på kabaréfilmen som vi fick igår. Hoppas man inte ser för cpskadad ut, haha. Ciaoo!


Kommentarer
Postat av: lineja.

finns här för dig min lilla dektektiv,

snackar med vårat dektektivoffer nu btw, HAHA

jag älskar dig.<3

2010-03-24 @ 18:29:08
URL: http://randomlinnea.blogg.se/
Postat av: tildaa

detsamma hjärtat,

HAHA EUW!:( loveyou <3

2010-03-25 @ 12:20:39
URL: http://vildatildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0