pucko är bäst, hehu

sitter med telefonen vid örat och pucko i ena handen, puss på pucko men damp på telefonen..eller ah, rösten i telefonen. Sitter i kö för ska snacka med sj såå det kommer en röst typ en gång i minuten ba "du är fortfarande placerad i kö, vi besvarar ditt samtal så snart vi kan" det har dom sagt i drygt en halvtimme nu -.-' men aja, bara att vänta.

Dagen idag har varit najs, började med svenska en timme och jag insåg att jag är väldigt oallmänbildad och inte fattar så mycket, meeen what ever. Sen hade jag tyskaomprov som gick suuperbra (y' och efter det matteprov (VG) och det var lite knepigt men det kändes ändå som om det gick bra, men det konstiga var att på en mvg-uppgift så gick det värsta bra, räknade ut massor och fattade asbra! men det kan inte stämma, jag klarar ju knappt vissa g-uppgifter ;s antingen har jag blivit assmart eller så trodde jag bara att jag fattade rätt men fattade heeelt fel -.-'

no'n och musiken var nisnis och sen efter skolan så beställde jag kabaréfilmen och sen gick jag till stan och träffade nea, elin, mariia & oscar och var med dom :) vi satt mest och snackade och såå, hehu. Tog halvfembussen hem och nu alldeles nyss drog jonatan så är hemma själv för mamma och pappa är på ikea. Jätteintressant typ, jauu. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0