read and enjoy eller hur det stavas =(

jag har insett att min senaste kyss: var med philiip
jag har insett att: jag måste plugga
jag har lärt mig: mycket
jag trodde aldrig att: jag skulle överleva vintern x(
jag lyssnar på: håkaan
jag pratar: ganska mycket faktiskt
jag tycker om: pucko
jag avskyr när folk: ljuger, snackar skit osv.

min bästa vän är: nea, elin, alicia m.fl.
min första bästavän heter: har ingen "första"
kärlek är: philip <3
bästa tiden i mitt liv var: 2004
jag har misst: lite pengar typ
om jag fick en sak i hela världen: en egen laptop, hah (a'
jag är: sur
när jag borstar tänderna: är jag snygg
när jag lagar mat: blir det bäst
jag tänder på: philip ofc.
det sexigaste yrket är: vetiinte
det är charmigt när: dunno
jag är rädd för: grodor/paddor, mörker
den värsta känslan är: dåligt samvte, haha ;(
den bästa känslan är: kärlek & efter man har duschat och gjort sig iordning efter man har tränat håårt, hahaha (a'
jag är bäst på: slösa bort pengar på onödiga saker -.-'
jag är sämst på: tänka, innan jag pratar .__.
om jag var ett djur skulle jag vara: en björn, mohaha
jag kommer alltid att vara: tilda, hehe
det finaste som finns är: emelis röst! =D
i sommar: ska jag på bröllop i tyskland, HAHA
sist jag verkligen grät var: söndags
jag kan:
jag kan inte: sjunga bra
när jag vill tänka går jag: till gymet
min mobiltelefon är: lila
när jag vaknar på morgonen: är jag sexiig
just nu tänker jag på: sommaren -09
bebisar är: söta
idag har jag: åkt buss
ikväll ska jag: sova
imorgon kommer jag: åka till älskling
jag vill verkligen: att ngn jävel på sj ska svara nu =(


Kommentarer
Postat av: maria

hehe jag snoooor dennna. :D<3

2010-03-06 @ 18:00:41
URL: http://snyggbabian.blogg.se/
Postat av: Ruddi

hahaha skön :P

2010-03-13 @ 11:52:38
URL: http://ruddibloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0