sämst uppdatering!

jag har inte bloggat på typ forever och jag ber om förlåtelse för det men jag har faktiskt lite anledningar till varför jag inte har gjort det ;( här kommer dom;
- i torsdags kom jag inte hem förens typ åtta på kvällen, sen hade jag typ seriöst snack med mamma och pappa och sen resten av kvällen låg jag och emo-ade mig och snackade i telefon x(
- i fredags åkte jag till älskling, och stannade där tills igår
- igår var jag helt enkelt för trött för att orka skriva nånting här.

hehu, men nu sitter jag här och äter frukost. Ska snart kila till bussen och sen blire skolalala, inte kul alls. Menmen, får ju träffa mina söta kompisar som jag saknar ganska mycket faktiskt!



  
hade lite kul med camen, bjuder på bilderna! ;dd

Kommentarer
Postat av: Eric Da Man Såklart

Nu skriver jag här Tilda, duger detta? Maha. :D

2010-03-22 @ 21:13:22
Postat av: alicia.

sötnos ! ;o

tack för en as kul dag i skolan :dd , jag älskar dig mkemke

2010-03-23 @ 18:18:59
URL: http://endastaliciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0