typ tja

igåår;
för dom som inte visste, jag suger på fysik. Haha, provet igår gick typ såhääääääääär dåligt så hoppas på bättre sen på omprovet -.-' efter skolan drog jag och annie och tränade - var aasgrymma! sen åkte jag hem och typ åt,
lyssnade på musik och ba tog det lugnt liksom.

idag;
vaknade fem i sju (en timme senare än vanligt), fick stressa som fan, skippade frukosten och hann precis med bussen. Var sjuukt trött, sur, hungrig fram till lunch och sen efter var jag bara trött haha. Dagen var nice, på musiken spelade jag och annie upp våran fina låt HAHA! när skolan var slut tog jag tioitvå-bussen till terminalen och sen tvåbussen hem ;d har ätit och nu gör jag mig iordning för ska ner till kyrkan och träffa söta kompisar och alla söta men lite jobbiga ungar. Kommer hem vid typ sju eller ngt och då ska jag typ plugga in lite tyskaglosor som vi har imorgon -.-'

satt och kollade igenom mina bilder på datorn och hittade en söt från typ fyran/femman eller ngt då vi var med i klassbollen, hahah läängesen!


från vänster; michaela, jag, jennifer, elin, oscar, evelina, josefine, robin,
eric, kristoffer, marco, peter, patrick, johanna och rasmus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0