hallue!

chnaa, kom hem från gymet för typ en halvtimme sen så sitter och äter och dricker mitt efterlängtade kaffe, haha *: dagen har varit både bra och dålig, på so:n kollade vi på ngn äcklig film om andra världskriget och den var ganska seg också. På lunchen drog jag och alicia hem till henne och keeka, hehu. Sen tillbaka till skolan och ha no där jag fick tillbaka mitt fiina fysikprov som vi gjorde förra veckan - ig, inte förvånad.
Hade ju inte pluggat ett piss! men hon blev imonerad av det jag kunde eftersom jag inte hade pluggat ngt alls, haha :(

ikväll ska jag bara ta det lugnt vad jag vet, ganska nice. Får se om jag klarar av att lägga mig tidigt, behöver det för kom nästan inte upp imorse -.-' men aja, har sovmorgon imorgon och det är ganska så mycket nice!

Kommentarer
Postat av: alicia.

tack för daget :dd , jag fick inte ig :D:D:D:D

hah men jag älskar dig :D(L)

2010-03-18 @ 15:29:10
URL: http://endastaliciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0