dåligt bloggande framöver :(

Chnaaa! jag har ju inte varit så himla aktiv här och kommer inte vara det alls lika mycket som jag har varit förut, för har verkligen massor att göra i skolan nu. Eller asså, läxor osv. Nästa vecka har jag fem prov/redovisningar :o så måste plugga som fan både i helgen och under hela veckan.. :( men vill ni veta lite roligare och mer glada saker? =D (det vill ni) jag fick vg på mina nationella prov i engelska - hör&läsförståelse. har inte fått reda på det senaste vi hade, och inte svenskan heller ;( men det är typ asbra, hade hållt tummarna för ett g liksom (y' Sen hade jag mitt fysikprov idag som gick super, hehu. En till sak som är bra att jag har stärkt mitt betyg i matte!! = tilda med ett stort jeefla happyface! :DD hehhu, känner mig grym!

pågrund av allt plugg har jag inte hunnit träna på hela veckan så känner mig lite tjockis, sen som grädde på moset (vad det nu menas med det? aja, det lät bra att skriva här iaf, hahah) åt jag pizza som mat idag, haha hej tilda som har tjockisvecka eller ngt ? :( MEN JAG TÄNKER SÅHÄÄR; att nu ska jag bara klara skolan, jag får äta hur mycket onyttigheter som helst, jag bryr mig inte! bara jag klarar alla dumma prov osv, sen kan jag träna gärnet! asbra tanke, jag är smart jag vet (a' ♥

Kommentarer
Postat av: Malin♥

Hej :) jätte fin blogg :) hade bra <3

2010-03-26 @ 23:17:31
URL: http://twostars.webblogg.se/
Postat av: alicia.

jag hatar plugg, det går as dåligt för mig och jag vet inte hur jag ska göra för att vara klar till onsdag, haha, nu delade jag med mig av mina bekymmer :((, men ah du är duktig som pluggar :dd, jag vet egentligen inte varför jag skriver detta men jag är väldigt trött och har pluggat no 2 timmar, åhh! , men ah nu ska jag sova, vi ses imorn,älskar dig!

2010-03-28 @ 21:49:58
URL: http://endastaliciaa.blogg.se/
Postat av: tildaa

haha, vad du är söt alicia! men dina bekymmer är mina bekymmer hehe (a' just nu sitter du här vid datorn brevid mig och dampar på ditt tangentbord, du blir sur mohaha :D pusspuss, loveyou!

2010-03-29 @ 13:39:24
URL: http://vildatildaa.blogg.se/
Postat av: alicia.

kuk,hahha,detfinnsingetmellansslagsknapppådettatangentbordet,åhhdamphahah,menjagälskardigocksåochjagärvisstbästelaking:(,fastduärocksåbäst,såviärbästtillsammans,ochdu,viskajobbapåso:nomdetäregetarbetei5veckoriframtiden,hahjagälskardigfuliiiis.<3

2010-03-29 @ 13:56:26
URL: http://endastaliciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0