sammanfattning eller ngt.

Halluue, har inte haft tid att blogga på några dagar och det suger lita jauu. Men kan ta mina senaste dagar lite kortfattat, hehu;

söndag;
sommartid som gjorde att jag försov mig -.- men aja, tog tolvtåget till gbg med emeli och stannade där i princip hela dagen! kollade i affärer, kollade modevisning och bara flummade liksom. hehu, kom hem med en väska som jag köpte på accent. Hittade dock inte ngn bild på den på deras hemsida ;o men ah, den är svart och fin, haha :D skulle också köpa en jacka som jag hittat på H&Ms hemsida men den fanns inte i min storlek! - sjukt störande, men beställde den igår! vi tog tjugo över fem tåget hem och träffade maria, elin, nea, arvid och ogge på terminalen och snackade med dom ett tag. Tills vi gick till bion och kollade på avatar, lite efterbliven är jag som ser den nu :( (emeli såg den för andra gången, haha) men den var la bra :)

måndag;
skuula från tio över åtta till tre, sen drog jag till sjukan med mammi. Där gick det bra och efter det tog jag bussen hem och gjorde la inte mer än att plugga eller ngt -.- min söta bellybottonsistaah fyllde 17 år och det grattar vi henne för, GRATTIS MARIA!♥

tisdag (igår);
hela skoldagen blev till att förbereda sig inför redovisningen av andra världkriget som vi hade idag, ganska slappt eftersom vi inte hade ngn lärare på dom flesta lektionerna och för att vi satt vid datorerna ;d sen hade vi ju två nationella prov också, muntliga i engelska och matte. Gick överraskande bra faktiskt (y' var mycket lättare än vad jag trodde :) efter skolan gick jag och annie och tränade på sportlife och sen hemma pluggade jag lite granna men snackade med philip i telefonen mesta delen utav kvällen. Jag älskar dig, mest.

idag;
började skolan i simhallen, var dock inte med och simmade för pallade inte :) satt och snackade med annie, emeli och alicia ist. Sen gick vi till skolan och hade världskrigetredovisning, sjukt segt och det gick la helt okej. Men sven, min so-lärare sa flera gånger efter att jag gjorde bra ifrån mig så det känns ju super (y' kände mig lite yr och orkade bara inte stanna i skolan så snackade lite med min no-lärare om mitt fysikprov jag gjorde förra veckan - klarade det! klarade tillochmed g+ på vissa frågor hehu (a' sen tog jag bussen hem och nu sitter jag och dricker kaffe, puss på't!

 
jackan som jag beställde igår


..plus en vacker egopic som jag tog för ett tag sen, haha!

Kommentarer
Postat av: maria

WIHO, TAACK MIN BELLYBUTTONSISTAHHH! (L)

loveuuuu. <3

2010-03-31 @ 23:02:49
URL: http://snyggbabian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0