typ tja.

äntligen så är det inte så mycket saker kvar i skolan som jag måste göra! igår hade vi no-prov, nationella. Det gick bra, kändes det som iaf :) sen idag hade vi inlämning på en religionuppsats som jag satt och skrev från halv fem till halv tolv igår! :o orkar inte bry mig om hur den blev, den får duga. Har typ bara ett prov och en redovisning kvar i skolan, sen nästa vecka börjar vi med fördjupningsarbete, typ bra antar jag ;oo Well, idag i skolan var jag assmart på NO:n yeah (h' och om ni inte har märkt det så är jag astrött och fular mig.. :( but I know you love me, hehue.

imorgon missar jag slöjden - inte bra nånstans, behöver all slöjdtid :oo meen, jag missar den för att jag ska till läkarn och kolla upp min cancer. Har fått massa läskiga utslag så måste kolla vad det kan vara :o förresten, jag är värsta duktig, fick mvg på tyskaprovet jag hade i fredags! HEJA TILDA!

nu ska jag fixa lite saker, leta efter choklad, kolla topmodel och senare skriva klart en svenskainlämning. PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0