godnatt nu!

förlåt för att jag inte skrivit på länge men har inte orkat.. :(

onsdag;
drog till emma på kvällen och där var det massa chill folk, vi åt pizzade, snackade, kollade film osv. Riktigt mysig och rolig kväll såå tack för den tjejor, hehu♥

torsdag;
vaknade brevid emma och vi gick upp och åt osv, gjorde oss iordning och då kom sofia ocksåå. Mamma och bror kom och hämtade oss och så åkte vi till partille och släppte av sötnosarna, sen drog vi vidare till farmor och där typ åt vi och jag fick lite presenter haha (y' smink, hörlurar m.m. Thanks granma! (som man säger i england, hehu)

idag;
vaknade, åt lite och såå. Sen drog jag till gymet med annie och joakim, tränade ngn timme eller så - verkligen inte hårdträning haha men alltid nått ändå (a' well, när jag kom hem så gjorde jag mig iordning och så. Tog fyratåget till gbg med bästa emma och vi träffade simon. Satt på mcdonalds och snackade typ två timmar eller ngt, sen drog vi hem haha. Men aah, tack för dagen och nu ska jag nana för jag är tröttis! nattinatti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0