hehe ouups.

jag känner att jag är ganska dålig på att uppdatera :( meeen, här kommer lite kortfattat om min helg!

fredag; jag och alicia drog ut till bonneland (sollebrunn) och hade lite myskväll med mattias och andreas, med tacos och film och såå - micket bra kväll! 

lördag; jag var med andreas hela daagen, vi gjorde väl inte såå mycket hehu (a) men dagen var awesome och andreas, du är bra om du inte redan visste det (y)

idag; bara tjockat mig hittills idag, godis är fan livet! :D ska hoppa in i duschen om en stund, sen drar jag ner till stan och träffarelin, filippa och emeli - saknade tjejor! ska kolla tomteparaden, det blir mysigt! 

tänkte lägga in bild på hur jag ser ut nu, men kände att det var liite för fult så eh, tar en bild från förra veckan ist hehe (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0