hundra år senare.

ojdåå, jag har inte skrivit på ett gaanska bra tag.. har verkligen inte haft ngn lust att skriva ochah, förlåt eller ngt för det o: men nu är det lov och det är aasnice! :D en annan sak som iinte är lika nice är att jag var tvungen att gå upp vid åtta idag, tidigt! :( iaf, jag vaknade med världens jävla träningsvärk och kan knappt röra mig haha .___.

alldeles straxx ska jag packa ner dom sista sakerna + göra mig iordning, ska åka på ledarläger med lite chill folk. Tror det är nånstans vid skara haha ;oo kommer iaf hem imorgon vid typ två så det blir ett litet miniläger haha (y) skriver ett inlägg senare, innan jag drar :) det ska jag hinna! puss så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0