min dator har varit paj..

min dator har varit helt cp de senaste dagarna, det var virus på den och såå o: så ah, har inte kunnat blogga. Och nu orkar jag egentligen inte skriva ngt heller.. sov trefyra timmar inatt och är sjuuukt trött! men ah, tjejkvällen i torsdags var massa mys. Åt tacos, kollade film, skrattade osv (y)

emma sov hos mig till fredag, och då åkte vi in till gbg och emma köpte jeans. Sen åkte vi tillbaka till alingsås och var med nea hela kvällen. Tack för dagen tjejor, ni är dom bästa! ♥

i helgen var jag med alicia och på söndagen tränade jag (träningsvärk idag..) och idag var det kul att träffa alla i skolan igen. En annan sak som iinte är så kul är att vi (barn&fritid) har bytt hemvist, till övervåningen och det är absolut inte lika mysigt som vi hade det förut!.. :( nu ha vi liksom skåpen på ett ställe, hemvisten + schemat på ett ställe sen lektioner över heela skolan och då överdriver jag inte..

bilder från tjejkvällen kommer nedanför, tagit dom från emmas facebook hehu (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0