tredje november

vaknade vid typ tolv idag (sent för att vara jag) tänkte kila iväg till gymet men då började det åska och regna som faaan så sket i det (a) men ah, ska dra dit alldeles straxx, efter jag fixat lite saker! :D får se om jag hittar på ngt mer idag eller om jag har en slappisdaaag.

iaf så satt jag och kollade runt lite på internet förut och då hittade jag iaf en sak som jag ska önska mig i julklapp haha ;) slänger in en bild på den och sen lämnar jag datorn till min kära bror! hehu, pusshaj ♥



en apa som torkar naglarna genom att blåsa på dom,
brukar aldrig måla naglarna men ändå, den är ju för söt! :D

kolla den här; http://www.coolstuff.se/Blasapa_Nageltorkare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0