femte oktober

nuu ligger jag i sängen och skriver en önskelista (lite sent ute, MEN ÄNDÅÅÅ!) jag borde egentligen plugga men det gör jag sen.. har en inlämning i datakunskap tills imorgon, svenskaprov på torsdag (typ addverb och sånt..?) ooch så måste jag läsa ut en bok på några veckor .___.

hittills idag har jag bara nördat vid datorn, snackat med min kära vän niklas och det skriver jag bara för att han sa att han skulle läsa detta inlägget sen så nu kommer han få en liten överraskning hehuu =D jag är så rolig..eller inte, hehuu. OCH VET NI? JAG FYLLER ÅR OM TRE DAGAR!!! hiihhihi! cpryck, looove it ♥

 
söt osminkad tjej i sexig tröja heheh.

Kommentarer
Postat av: maria

fan va duktig du ärtilda! :D du tränar ju typ varjedag, det är ju skitgrymt! :D och btw, SÖT! :D

2010-10-06 @ 18:06:29
URL: http://snyggbabian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0