min helg och min måndag, haha (y)

förlåt för att jag inte har uppdaterat sen i lördags, men jag har haft massa för mig o: i lördags kväll kom några söta vänner hit och vi myste till tvåtiden, hade massa kul :) söndagen vaknade jag brevid alicia och vi segade en stund tills nea kom hem till mig också, jag och nea snackade och fulade oss till fem eller ngt och senare drog jag till gymet :)

igår efter skolan åkte jag, annie, mamma och mammas kompis till ullared! aasnice, dock var det inge vidare väder med det gjorde ju inget eftersom vi var inne ;dd fick tag på mycket bra saker;

leggings
två vita linnen
hårnålar
tofsar
tunika
mascara
tandborste
läppsyl
ansiktsskrubb
ansiktsmasker
trosor

vet inte om det var ngt mer, har säkert glömt ngt o: aja, köpte ett par skor på scorett som ligger utanför själva varuhuset :) och ah, nu har jag inget mer att skriva :D mer än att jag snart ska ner till stan och leka med elin, maria och emma.
- det blir säkert naajs, puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0