my birthday!

har haft en grymt bra födelsedag! har fått en massa mysiga grattiskramar av dom bästa vännerna man kan ha, söta sms osvosv. I present hr jag än så länge fått presentkort på gina, termosmugg, bok, vantar, pengar och glass haha (a) får mera av släkten om typ två veckor! :D

idag har jag typ varit i skolan till typ tre, sen varit hemma och firat och lite såå, varit ute en liten sväng och atm sitter jag bara och nördar datorn vilket är heelt okej! kanske kilar hem till min kära vän olof straxx och kollar film med han och andreas, fast jag lär ju somna haha..

iaf, tack till alla som gjorde min dag till en suuperbra dag! älskar er ((:♥

  
inte alls en sleten tilda, näedå (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0