MÅNDAG

ah'hej, sitter och dricker mitt efterlängtande kaffe som jag fick kämpa föör haha :( eller det var såhäraa; kom hem astrött, sur & ledsen efter att precis ha tränat, ville inget annat än att ha en stor kopp kaffe såå jag gör iordning kaffet och då märker jag att vi inte har ngn mjölk! vilket jag langar dampet på och det enda jag vill då är att slå ihjäl ngn.. såå jag sprang över till grannen som lånade ut mjölk, TACK LOTTA DU ÄR EN ÄNGEL! ♥♥♥ haha(a) så ah, nu är jag glad iaf ;dd nu ska jag göra mig iordning och sen dra till skolan, ska på färäldrarmöte fast barnen ska vara med typ.. menmen, träffar ju kompisarna och så bjuder dom på fika, hihih pusshejdå!


cpbild från i somras men tänkte det var dags med en bild ;dd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0