27e april

Slutade sent på praktiken igår, fem. Så direkt efter den åkte jag ner till stan och träffade alicia, vi gick till grillspettet och åt och snackade. Sen gick vi till rampen och var där ett tag med alexander och mattias, mycket trevligt! kom hem ganska sent så det var därför jag aldrig skrev mer igår. 

Idag började jag vid sju (lovely) men slutade trött vid två och sen dess har jag inte gjort nånting! bara nördat här och ska alldeles straxx fixa ngt gott att äta (y) 

Nu till frankrikeresan, jag var som sagt i Taizé 16 - 25 april och det var helt underbart. Efter bara någon timme där träffade jag och mina tjejer några irländska killar som vi sedan umgicks med hela veckan så fort vi hade tid, vilket var i princip hela tiden. Vi chillade, solade, sjöng, åt och gjorde aallt tillsammans. Dessa killar är allvarligt talat de skönaste och mest underbara killarna jag träffat! 

Saknar dom för mycket men vi ska träffas minst en gång igen innan året är slut,
can't wait! 


glaad

Kommentarer
Postat av: Stockholmare

Irländare är ett mycket jordnära folk. Flera hundra tusen balter (Ester, letter, litauer) har flyttat till Irland under de senaste åren och trivts mycket bra, vilket är ett bra intyg för det.

Jag har däremot en irländsk granne här i Stockholm som längtar som attan tillbaka till Irland och hans familj där. I värsta fall kanske det säger något om oss Svenskar/Stockholmare :)

2011-04-27 @ 23:10:48
Postat av: rebecca jansson'

Allt bra med dig sötnos? :)

2011-04-28 @ 21:01:18
URL: http://uttjatat.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0