andra april

Igår var det ju första april vilket innebär att man får luras, aasroligt! (a) så inlägget igår var ett skämt ;) lurade en del igår, misslyckades också med vissa men hade en trevlig och bra första april :)

Var med en massa folk i en lägenhet nere i stan, drog hem vid ett och somnade nästan direkt. Imorse åkte jag och solade på sportlife, nu håller jag på och fixar mig. Ska med fyrabussen hem till maria, ska på lite förkrök med några tjejer och senare kommer fler folk och det blir 18-årsfest för maria som fyllde år i tisdags!

Kommer bli en grym kväll, nanar hos maria och kommer hem imorgon under dagen :) 



Kommentarer
Postat av: AAybaybaybay that's my name

Vilken fin blogg du har tjejen haha :D



kika gärna in min blogg och tyck till vad du tycker

En rosa färg glad blogg, med mkt humor i!

nattstad.se/aybaybayblogg



byebye <3 :D

2011-04-02 @ 17:35:34
URL: http://www.nattstad.se/aybaybayblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0