Dag 07 - Min bästa vän (vänner*)

Jag har inte bara en bästa vän, utan flera.
Dem heter Linnea, Elin, Alicia, Filippa och Emma

Vi börjar med Linnéa Apell
Jag lärde känna denna tjejen den 6e november 2004, då hon och hennes familj flyttade till ängabo där jag också bodde. Jag och en annan kompis, Malin, fick för oss att vi skulle fråga Linnéa och hennes syster ifall dem ville leka med oss haha! efter denhär dagen har vi träffats minst två gånger i veckan, och hon blev nästan direkt en utav mina bästa vänner.

Hon får mig alltid att skratta, och då menar jag verkligen alltid. Det spelar ingen roll om jag är på sämst humör eller bara jätteuttråkad, hon får mig alltid att skratta vilket är underbart. Har tusen fina minnen med henne, alla upptäcksfärder, rim/låtar som vi gjort, alla somrar vi haft tsm, donkenminnen, skate osvosv. Jag skulle kunna skriva huur mycket som helst men det orkar jag inte hehe.. vill bara att du ska veta att jag älskar dig grymt mycket!

failbild men jag saknar dagen
fulaste och äldsta bilden på mig och linnéa!

Sen har vi Elin Apell
Lärde känna henne samma dag som Linnéa eftersom dem är tvillingar hehu. Lika fort gick det här, hon blev snabbt en utav mina närmaste och bästa vänner. Ni som inte känner Elin har missat något, hon är så jävla underbar så det finns inte. Hon är en supergo och positiv tjej som det bara inte går att inte tycka om! Dock träffas vi inte alls lika mycket längre men denhär tjejen gör mitt liv värt att leva.

Vi är väldigt speciella med våran humor, bara vi som skrattar tillslut då vi gått fööör långt med våra skämt. Hahah! Är man med elin, eller är jag med elin har jag alltid roligt. Skrattar alltid lika mycket och är alltid lika tjock.. några trevliga minnen vi har är t.ex telefonkiosken i Taizé & när vi var australienska turister i alingsås, haha! Läser du detta ska du veta att jag tycker du är grym! älskar dig otroligt mycket.



Nästa person är Alicia Persson
Lärde känna varandra när vi började i samma klass i sjuan men började inte umgås förens efter några månader då hon bytte "gäng" till mig och några haha. Du och jag fann varandras flummhet nästan direkt och fortfarande kan vi skratta åt världens tråkigaste saker och människorna runt om oss tycker säkert vi är helt knäppa men vi bryr oss inte ett smack!

Vi hade även ganska mycket tjafs under det första året vi kände varandra men nu bråkar vi aldrig, du är en utav de personerna i mitt liv som jag skulle kunna dö för. Du är världens mest omtänksamma person, du ställer alltid upp och finns alltid där för mig när jag som mest behöver dig. "Hurtta" är ett minne jag har med dig som jag sent kommer glömma! Jag älskar dig min ängel.



Nu till Filippa Beckman
En helt amazing tjej som jag kommit väldigt nära på senaste tiden, vi har känt varandra sen 2005 eller något men som sagt hittade vi inte varandra förens några månader sen. Du en utav de få som verkligen förstår mig i allt jag har i mitt huvud, en utav de få som jag verkligen kan och vågar berätta vad som helst för. Också en utav de få som jag aldrig kommer att släppa taget om, jag älskar dig så innerligt mycket och dig vill jag inte leva utan. 

Dig kan man vara hur ful som helst med, du har också dendär humorn som alla mina närmsta har men din är det endå ngt speciellt med. Jag skrattar alltid när jag ser dig och när jag är med dig, haha du är underbaar min tb. Minnena jag har med dig är awesome och fler minnen kommer varje dag. LOVE U



Sist men inte minst Emma Stevens
En bästa vän som jag haft sen 2008, vi umgicks väldigt mycket under 2009 och det var då vi var som tajtast. Vi träffas nästan aldrig längre men trots det vet jag att jag alltid har dig där och för mig kommer du alltid vara en utav mina bästa vänner. För med dig kan jag prata om allting med, dig blir jag alltid glad av. 

Kommer ihåg sommaren 2009 och alla andra tider vi haft tillsammans. Med dig vet jag att ordet föralltid stämmer, det vet jag. Jag älskar verkligen dig!

haha, såå fula!

Kommentarer
Postat av: emma

"Med dig vet jag att ordet föralltid stämmer, det vet jag."



Det är så jävla sant och jag kunde inte ha sagt det bättre själv. Jag älskar dig på riktigt, för du är en såpass underbar och bra vän att du absolut är en av mina bästa också!!! Ses snart. LOVE. :):)<3

2011-04-04 @ 23:29:37
URL: http://estevens.blogg.se/
Postat av: lineja.

JAG ÄLSKAR DIG! <3

2011-04-07 @ 19:50:25
URL: http://randomlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0