hej jag hatar regn hejdå

hade världens jobbigaste morgon, försov mig plus drack äckligt kaffe på mammas jobb.. blev inte bättre av att ha matte direkt på morgonen heller -.- menmen, under dagen blev jag gladare som tur var (y) slutade vid fyra men stannade i skolan till typ fem för att jag snackade med alexander och niklas en stund. Cyklade sedan hem i regnet vilket var det vidrigaste jag gjort på länge!

När jag kom hem tyckte jag synd om mig själv och gjorde toast till mig och mamma, MUMS! ska också ta och plugga innan dagen är slut, har prov på torsdag.. senare ikväll kommer antagligen alexander hit och sover här. Den tokern har gjort så att han inte kan ta ngn buss hem maha :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=D1ZYhVpdXbQ

2011-04-06 @ 16:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0